Informatie

Tijdens de behandeling of begeleiding kan er iets mis gaan. Indien je naar je eigen oordeel onzorgvuldig of verkeerd bent behandeld/begeleid, kun je een klacht indienen. Het is belangrijk dat je eerst zelf probeert om de klacht samen met mij te bespreken en op te lossen. Het is ook mogelijk hierbij de vertrouwenspersoon (Theo Splinter, tel: 06-46160403, vertrouwenspersoon@de-nfg.nl) van de NFG in te schakelen. Als het niet lukt de klacht op te lossen, kun je een klacht indienen.

Vanwege de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg) is het eigen klachtenreglement van de NFG per 1-1-2017 komen te vervallen. Elke professionele zorgverlener is zelf verantwoordelijk om de regelgeving omtrent de Wkkgz in orde te hebben. Ik heb ervoor gekozen om de afhandeling van klachten via de NFG te laten verlopen. Via de NFG ben ik aangesloten bij CAMCoop. Jouw klacht dient volgens een bepaald schema afgehandeld te worden, die je kunt vinden via de volgende link. Via deze link kun je ook de adresgegevens van de klachtenfunctionaris vinden.

Bezig met laden...